Tuesday, 20 September 2011

`Syawal (^_^)v

Spt biase, after beraya d kpg halaman masing2, its time to beraya kt KL la plak kan. . .


Soalan yg same Zul akan tnya pd Najla stiap kali Zul nk balik ke KL . . 
"syg nk ape2 x i belikan kt penang b4 i balik kL??. ."   
& spt biase jgk Najla akan jwb. . 
" i tanak pe2, i cuma nk syg i ni slamat spanjang perjalanan smpai ke kL, tu je. ."

& hari yg d nnt telah tiba. .masing2 balik kL utk menjalani kembali rutin harian spt biase. . . Wah ase cam bertahun xjumpe, padahal bpe minggu je kot (~_~) hahah penangan rindu pnye pasal !

Najla slalu ckp kt Zul . ."rindu tu sakit kan syg. ."
Tp Zul plak kate. . ."perkataan 'sakit' tu xsesuai la syg,, yg sesuai utk menggambarkan rindu adalah 'perit'. . . Rindu tu mmg perit kan syg . .Tp itulah lumrah bercinta namenye syg. . ."
(^_^)v

Baki cuti yg ade x d sia2 kan mcm tu je. .Mcm2 yg Zul n Najla wat utk manfaatkan cuti yg tinggal. . . Maklum lah 'masa itu emas' So kene hargai stiap detik yg d lalui sbab masa xbleh d putarkan kembali. . .

Stiap detik yg Zul n Najla lalui adalah memori yg sgt manis yg xde d jual n xbleh d beli d mana2   

4 comments:

Fatin Umairah said...

hehe good2...

tp xtau nape mlm tdi mimpi fitri dgn kau

??????

nh said...

huh, ape kes mimpi aq ngn dye lak nih?

Fatin Umairah said...

ha tu la pasal..aku pun pelik gak..sebenanye rindu kat kau, tp tetibe dye ade gak..

nh said...

leh plak centu? hahah dye sesat tuh ~ rindu ko jgk seyh. . .!

Post a Comment

Based on HilmiNajla's true story