Tuesday, 20 September 2011

`Syawal (^_^)v

Spt biase, after beraya d kpg halaman masing2, its time to beraya kt KL la plak kan. . .


Soalan yg same Zul akan tnya pd Najla stiap kali Zul nk balik ke KL . . 
"syg nk ape2 x i belikan kt penang b4 i balik kL??. ."   
& spt biase jgk Najla akan jwb. . 
" i tanak pe2, i cuma nk syg i ni slamat spanjang perjalanan smpai ke kL, tu je. ."

& hari yg d nnt telah tiba. .masing2 balik kL utk menjalani kembali rutin harian spt biase. . . Wah ase cam bertahun xjumpe, padahal bpe minggu je kot (~_~) hahah penangan rindu pnye pasal !

Najla slalu ckp kt Zul . ."rindu tu sakit kan syg. ."
Tp Zul plak kate. . ."perkataan 'sakit' tu xsesuai la syg,, yg sesuai utk menggambarkan rindu adalah 'perit'. . . Rindu tu mmg perit kan syg . .Tp itulah lumrah bercinta namenye syg. . ."
(^_^)v

Baki cuti yg ade x d sia2 kan mcm tu je. .Mcm2 yg Zul n Najla wat utk manfaatkan cuti yg tinggal. . . Maklum lah 'masa itu emas' So kene hargai stiap detik yg d lalui sbab masa xbleh d putarkan kembali. . .

Stiap detik yg Zul n Najla lalui adalah memori yg sgt manis yg xde d jual n xbleh d beli d mana2   
Based on HilmiNajla's true story